Eindelijk in Sint Maarten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nils Jansen - WaarBenJij.nu Eindelijk in Sint Maarten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nils Jansen - WaarBenJij.nu

Eindelijk in Sint Maarten

Door: nilssintmaarten

Blijf op de hoogte en volg Nils

09 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Hey allemaal,
Ik ben nu 1 dag in Sint Maarten en het bevalt mij heel erg goed.
Gisteren was een heel erg lange dag. Om 5 uur wakker, 6 uur de deur uit op weg naar schiphol... eenmaal op schiphol aangekomen ging het eigenlijk heel erg snel omdat we zaterdag al hadden ingechecked via internet...dan afschijd nemen...het vliegtuig ging netjes op tijd weg en dan begint het allemaal.
Na een erg lange (vond ik) vlugt van 9 uur zijn we geland op het schitterende eiland Sint Maarten. De vlugt verliep vlekkeloos, we hadden veel beenruimte eigen tv en ze kwamen vaak genoeg langs met eten en drinken. In het vliegtuig zat ik nog naast een bekende ook! zat ik ineens naast dhr. Fransman van het maerlant hahaha. Dat was wel heel erg toevallig.
Eenmaal geland was ik al aardig versleten maar hier begon de dag pas! Het ontvangst was ook erg leuk van de baas en een aantal collega's. Toen ik het vliegveld uit kwam kreeg ik een harde klap van de hitte hier. Gelijk zijn we wat gaan drinken in de Sunset bar waar je een prachtig uitzicht hebt op de landende en opsteigende vliegtuigen (zie filmpje).
Na wat gedronken te hebben zijn we onze auto op gaan halen en naar het huisje gegaan waar we verblijven. Ik ben hier voorzien van alle gemakken, dus dat was allemaal goed geregeld.
Rond een uur of 6 werden we opgehaald door een paar collega's om ergens wat te gaan eten en uiteraard een paar biertjes te gaan drinken. Het eten is goed en goedkoop en het bier is ook lekker.
Uiteindelijk om 9 uur al naar mn bed gegaan want om 06:45 moesten we alweer gaan beginnen vandaag.
Ik zal binnekort nog een verhaaltje schrijven over het werk wat ik ga doen.
Gr Nils

  • 09 Augustus 2010 - 22:40

    Nils Jansen:

    Het filmpje staat er jammer genoeg niet helemaal op, ik ga dit nog ff proberen te veranderen. Maar zo krijg je wel een goede indruk van hoe dat hier gaat.

  • 10 Augustus 2010 - 19:44

    Jashmin En Martin:

    hey nils,

    Nou zaterdag was wel even slikken en raar want de volgende dag zou jou reis beginnen. Martin en ik gingen zondag lekker toeren en zaten in de auto en ineens zeiden we tegen elkaar nils is toch wel heel lang weg en we zullen hem erg gaan missen. Maar zondag avond ging nog laat een telefoontje martin keek op ze telefoon en schrok. He zegt hij tegen me nils belt dat kan toch niet, uit een verstijft handje pakte ik de telefoon en ja hoor dat was jij hihihi. we vonden het zo leuk dat je belden. Maar even over jou. De foto's die je heb gemaakt zien er erg mooi uit zeg hoe is het verder? Je kamer het huisje en hoe is het werk? We zijn zo nieuwschierig hihihi. en gaat het veder goed met je heb je het naar je zin mis je ons al een beetje hihihi. nou nils we schrijven snel weer

    dikke kus kus van ons

  • 11 Augustus 2010 - 05:49

    Astrid.:

    Hoi Nils,
    Fijn om weer wat van je te lezen en ook leuk dat je er meteen foto's en filmpjes bij kunt zetten.
    Gisteren heb ik mijn verjaardag gevierd en toen hebben we ook filmpjes van Youtube bekeken over een vliegtuiglanding op St. Maarten. Zeer spectaculair.
    Ik denk dat die landing ook op jouw filmpje te zien moet zijn. Volgens mij kunnen er filmpjes op gezet worden, die 1 minuut duren.
    Ik vond het ook heel erg leuk dat je gisteren belde. Mooi, dat je het allemaal zo naar je zin hebt. Wij waren allemaal wel een beetje jaloers op je, op zo'n mooi eiland en met zulk mooi weer. Bij ons regende het pijpenstelen.
    Vanochtend zijn Richelle en Jasper ook weggegaan op vakantie. Dus nu wordt het wel stil bij ons. Maar ja, de scholen beginnen volgende week weer, dus ik zal het vanaf volgende week wel weer druk krijgen.
    Groetjes, kusjes en knuffels van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Nils

Actief sinds 19 Juli 2010
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 7285

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2010 - 26 Januari 2011

Stage Sint Maarten

Landen bezocht: