Het "avontuur" gaat bijna beginnen - Reisverslag uit Abbenbroek, Nederland van Nils Jansen - WaarBenJij.nu Het "avontuur" gaat bijna beginnen - Reisverslag uit Abbenbroek, Nederland van Nils Jansen - WaarBenJij.nu

Het "avontuur" gaat bijna beginnen

Door: nilssintmaarten

Blijf op de hoogte en volg Nils

07 Augustus 2010 | Nederland, Abbenbroek

Het stage avontuur kan bijna gaan beginnen. Alle voorbereidingen zijn zo goed als klaar nu.
Ik heb er heel erg veel zin in!
Morgen om 6 uur vertrek ik naar schiphol. Daar ontmoet ik Stefan (ook stagiair) en Dennis (van MNO).
Als alles mee zit vertrekt het vliegtuig om 09:35 uur. Om een uur of 12 diezelfde middag komen we aan op Sint Maarten.
Ik hoop dat de reis een beetje te doen is, maar dat zal wel goed komen denk ik.
Als we daar zijn aangekomen en eenmaal in het huis zitten zal ik het volgende bericht plaatsen over hoe het daar is(ben heel benieuwd).
Greets Nils

  • 08 Augustus 2010 - 10:51

    Astrid.:

    Vanochtend hebben we je weggebracht naar Schiphol. Ik had me zo voorgenomen om niet te gaan huilen, maar dat gebeurde toch. Ik ben niet zo goed in afscheid nemen. We zijn naar Syl en Arie gegaan voor een bakje troost, en dat hielp. Eigenlijk net als die keer dat Richelle naar Australië ging. Ik denk dat ik pas weer gerust ben, wanneer ik weet dat je veilig geland bent. We zagen dat jullie vliegtuig om 09:42 uur vertrok, dus jullie hebben er nu 3 uur vliegen op zitten. Dan heb je nog wel even te gaan.
    Ik ben heel erg benieuwd,hoe het daar allemaal is en kijk al uit naar je volgende berichtje.
    Kusjes en groetjes, Astrid.

  • 09 Augustus 2010 - 20:19

    Robin:

    Hoi Nils,

    dus het is St. Maarten geworden! Geen Japan maar wel een eiland. Heel veel succes en plezier daar en ik ga je volgen op deze website.

    Groeten,
    Robin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Abbenbroek

Nils

Actief sinds 19 Juli 2010
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 7286

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2010 - 26 Januari 2011

Stage Sint Maarten

Landen bezocht: